تاریخ : يکشنبه 24 مرداد 1395
کد 277

جلسه شورای فرهنگی دانشکده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی و دانشجویی٬ شورای فرهنگی دانشکده با حضور سرپرست دانشکده٬ مدیر امور دانشجویی و فرهنگی٬ مسئول دفتر ترویج فرهنگ اسلامی٬ حجت الاسلام و المسلمین اصلانی٬ دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و کارشناس فرهنگی در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی و دانشجویی٬ شورای فرهنگی دانشکده با حضور سرپرست دانشکده٬ مدیر امور دانشجویی و فرهنگی٬ مسئول دفتر ترویج فرهنگ اسلامی٬ حجت الاسلام و المسلمین اصلانی٬ دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و کارشناس فرهنگی دانشکده در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.
دکتر جنتی٬ سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه٬ در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام شفقت و مهربانی٬ امام رضا (ع) به حاضرین در جلسه٬با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ در فضای دانشگاهی٬ بر اهتمام بیشتر به این موضوع تاکید داشتند. وی در ادامه افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده٬ شرایط اسکان پرسنل دانشکده در مشهد مقدس فراهم شده است و افراد در صورت تمایل می توانند بدون قرعه کشی از این تسهیلات استفاده کنند.  
گفتنی است در ادامه این جلسه مدیر امور دانشجویی و فرهنگی به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته از ابتدای سال 95 در حوزه دانشجویی و فرهنگی پرداخت و سپس اعضا در خصوص برنامه های آتی حوزه دانشجویی و فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.