تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395
کد 285

جلسات هماهنگی کمیته اجرایی همایش ملی زئونوزیز به صورت پیوسته برگزار می شود

دکتر تنومند: برگزاری همایشهای مختلف در سطح ملی فرصت مناسبی است تا دستاوردها و پتانسیلهای دانشکده را به نمایش بگذاریم.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، در ادامه سلسله جلسات کمیته اجرایی همایش ملی زئونوزیز با محوریت تب مالت، جلسه هماهنگی و پیگیری امور همایش با حضور اعضاء کمیته اجرایی در دفتر مدیریت پژوهشی دانشکده برگزار شد.

دکتر تنومند، دبیر علمی همایش در این جلسه بیان داشت: برگزاری همایشهای مختلف در سطح ملی فرصت مناسبی است تا دستاوردها و پتانسیلهای دانشکده را به نمایش بگذاریم. وی ضمن تشکر از مسئولین کمیته ها و تیم اجرایی در برنامه ریزی و پیشبرد فعالیتها و امور محوله افزود: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری همایش باید تمام انرژی و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنیم تا با کمک و یاری هم و در فضای کار تیمی تجربه ای موفق داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه، مسئولین کمیته های اجرایی همایش به ارائه گزارش از روند پیشرفت فعالیتها پرداختند و در ادامه در خصوص برنامه های آتی همایش و اجرای هرچه بهتر آن اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته مسئول دبیرخانه همایش: همایش ملی زئونوزیز با محوریت تب مالت به میزبانی دانشکده علوم پزشکی مراغه در روزهای هجدهم و نوزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.     
captcha refresh