تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395
کد 287

نشست صمیمی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی با همکاران معاونت برگزار شد

دکتر فرید اعلایی در جمع کارکنان معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی : بدون شک پیشرفت دانشکده در گرو همکاری و همفکری همگانی میسر است و من با آغوش باز پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، دکتر فرید اعلایی در نشستی صمیمی با همکاران معاونت دیدار و گفتگو کرد.

 معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در این نشست ضمن تقدیر از همکاری و همراهی  تمامی همکاران در بخشهای مختلف معاونت بیان داشت: بدون شک پیشرفت دانشکده در گرو همکاری و همفکری همگانی میسر است و من با آغوش باز پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم. وی در پاسخ به سوال یکی از همکاران در خصوص فعالیتهای پژوهشی دانشکده افزود: هر فعالیتی که در راستای ارتقاء سیستم و مطابق با اهداف کلان دانشکده باشد مورد حمایت خواهد بود.    

گفتنی است در این دیدار کارکنان به بیان نکته نظرات و دغدغه های خود پرداختند. از جمله موارد مطرح شده در این دیدار می توان به درخواست اختصاص تسهیلات و امکانات رفاهی، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان در مناسبتهای مختلف،حضور پررنگ کارکنان در ترسیم نقشه راه دانشکده با تشکیل کارگروه و همکاری با کارگروههای تخصصی، برگزاری کارگاههای آموزشی زبان انگلیسی و کامپیوتر و مواردی از این قبیل اشاره کرد.     

 


  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 154