تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1399
کد 1084

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی مراغه

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور رییس دانشکده و اعضای هیات علمی با رعایت پروتکل بهداشتی در دانشکده علوم پزشکی مراغه بر گزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر اصغر تنومند رییس دانشکده علوم پزشکی مراغهدر ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: برداشته شدن گام‌های میسر در مسیر پژوهش نیازمند برنامه ریزی مناسب و منسجم از سوی دانشگاه‌ها است که این امر با عزم جدی اعضای هیات علمی محقق خواهد شد.
وی افزود: نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.
 در ادامه جلسه دکتر علی سلیمانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن تبریک به پژوهشگران برتر گفت:  اینجانب از فعالیتهای پژوهشی دانشکده  تشکر میکنم و بر ارتقاء کیفیت فعالیتهای پژوهشی در سال‌های آتی تاکید بیشتری دارم.

وی افزود:  به واسطه علم و پژوهش توسط انسان بخش ابزاری این فرایند ساخته می شود و مبنای پژوهش و استفاده از این ابزار را برای ما وحی مشخص می کند.
ایشان در ادامه خاطر نشان کرد:علم باید پشتوانه دینی داشته باشد و شناخت علمی از وضعیت جامعه باید برمبنای دین باشد و نیاز امروز ما پژوهش هایی است که مشکل اساسی جامعه را حل کند و درعصر انفجار اطلاعات به روش ها ،ابزارها و امکاناتی نیاز داریم که بتواند با اقتباس از فرهنگ اصیل اسلامی راه تعالی جامعه را مشخص کند

در ادامه معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده از فعالیتهای انجام شده و آتی حوزه پژوهش  مطالبی ارائه دادند

گفتنی است در بین دانشگاه های هم تراز (تیپ 3) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه اول در "شاخص تعداد مقاله به تعداد اعضای هیات علمی" را کسب کرده است
و همچنین در سال 2019 حائز رتبه های زیر گشته است:
  تعداد مقالات منتشر شده :    160
  تعداد مقالات منتشر شده در شاخص(Q1) ک:  : 52 
تعداد مقالات منتشر شده با همکاری بین المللی : 65
کسب رتبه چهارم در H-index  پنج ساله
پژوهشگران برتر سال 99        
دکتر جمال حلاج زاده,دکتر بابک بهادری ,دکتر احسان مقدس کیا 
, دکتر امیر محمدی 
این موفقیت را خدمت جامعه علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک عرض می نمائیم. 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 آذر 1399
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 92
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 26 آذر 1399
  • ساعت 04
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
نظرات شما
captcha refresh