تاریخ : شنبه 9 اسفند 1399
کد 1137

در آستانه افتتاح بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویی؛

بازدید مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از پروژه‌ خوابگاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه

دکترسید عابدین حسینی مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه و خوابگاه دانشجویی شهید دکتر رهبری که در استانه افتتاح و بهره برداری است، بازدید کرد.

به گزارش مفدا مراغه؛ دکترسید عابدین حسینی مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سفری یک روزه از بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید کرد و در جریان مراحل  آماده‌سازی خوابگاه پسرانه " شهید دکتر رهبری " برای افتتاح در روزهای آینده قرار گرفت.  

 

 
در بازدید از خوابگاه شهید دکتر رهبری، دکتر علی سلیمانی ضمن تشریح پروژه خوابگاهی گفت: ساخت این واحد خوابگاهی از سال ۹۶ شروع و در سال جاری اتمام یافته است. وی افزود، این مجموعه خوابگاهی دارای زیربنای هزار و پانصد مترمربع و ظرفیت ۲۰۰ نفر دانشجو در ۳طبقه می باشد.

 


بازدید از ساختمان اداری، کانون ها و تشکل های دانشجویی از دیگر بخش های بازدید مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بود.

 دکتر حسینی با ابراز خرسندی از فضای مناسب اختصاص داده شده به نهادهای دانشجویی گفت: یکی از رویکردهای ستاد مرکزی وزارت در چند سال اخیر کمک به دانشگاهها جهت توسعه فضای فیزیکی اختصاصی به نهادهای دانشجویی بوده است و دانشکده علوم پزشکی مراغه با توجه به امکانات، منابع و تعداد دانشجویان در این زمینه موفق عمل کرده است.


 
بازدید از سلف سرویس دانشجویان و آشپزخانه از دیگر بخش های بازدید مشاور معاون فرهنگی  و دانشجویی وزارت بهداشت بود.  
 
در این قسمت از بازدید، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اقدامات انجام یافته در طول سال جاری و خرید برخی تجهیزات ضروری و مورد نیاز آشپزخانه در  سال جاری، خواستار مساعدتهای وزارتی در خصوص تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیل و صنعتی سازی صد درصدی مجموعه مذکور شد، که با استقبال مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت مواجه شد و وی قول مساعدت و همکاری های لازم در این زمینه را داد. 


 
دیدار با رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، آخرین بخش بازدید مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی مراغه بود. 
 
در این دیدار، دکتر اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن تقدیر از کمکهای بی دریغ وزارتی در خصوص خریداری ساختمان خوابگاه دانشجویی شهید دکتر رهبری گفت: اسکان دانشجویان پسر دانشکده علوم پزشکی مراغه یکی از دغدغه های مهم چند سال اخیر دانشکده علوم پزشکی مراغه بود که با الطاف الهی و مساعدتهای قابل توجه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت متبوع و تلاش همکاران حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه جامه عمل پوشید و به سرانجام رسید.

 

وی همچنین با اشاره به تعامل مثبت و سازنده شکل گرفته بین ستاد وزارتی و بدنه دانشگاهها در حوزه فرهنگی و دانشجویی در دوره اخیر یادآور شد: ارتباط تنگاتنگ و مناسب مدیران و کارشناسان وزارتی با دانشگاهها و تسلط بر فضای موجود در صف، زمینه ساز اتفاقات مثبت و مبارکی در سطح دانشگاهها شده است که باید این امر را به فال نیک گرفت.

  • نوشته شده
  • در شنبه 9 اسفند 1399
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 5
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh