تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1400
کد 1360

معاون آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه هفته پژوهش را تبریک گفت

معاون آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: پژوهش و فناوری در حوزه های مختلف علوم بالینی و علوم پایه پزشکی یکی از زیر بناهای مهم توسعه سلامت و بهبود امور بهداشتی، ارتقاء روش های درمانی و توسعه روش‌های تشخیصی بیماری‌ها است.
به گزارش مفدا مراغه ،دکتر علی سلیمانی معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه فرارسیدن هفته پژوهش را که امسال مزین به شعار " پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید" شده است را  به تمامی پژوهشگران و فناوران دانشکده تبریک گفت:


متن پیام به شرح ذیل می‌باشد: 
ضمن عرض سلام و احترام به حضور تمامی اعضای محترم هیئت علمی، پرسنل گرانقدر و دانشجویان عزیز و خدا قوت به تمامی نیروهای زحمتکش، بی ادعا و گمنام بخش‌های درمانی و بهداشتی دانشکده که این روزها خالصانه در راه ارتقای سلامت جامعه و مبارزه با ویروس کرونا تلاش شبانه روزی دارند و سلام و درود به روح پر فتوح تمامی شهیدان به خصوص شهدای مدافع سلامت کشور  و آرزوی سلامت و طول عمر برای خانواده های این شهدای گرانقدر، فرارسیدن هفته پژوهش را که امسال مزین به شعار " پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید" شده است را  به تمامی پژوهشگران و فناوران دانشکده تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
عزیزان، همانگونه که می‌دانیم پژوهش و فناوری در حوزه های مختلف علوم بالینی و علوم پایه پزشکی یکی از زیر بناهای مهم توسعه سلامت و بهبود امور بهداشتی، ارتقاء روش های درمانی و توسعه روش‌های تشخیصی بیماری‌ها است، از این رو هفته پژوهش فرصت مغتنمی است که از یک سال تلاش پژوهشگران و فناوران کشور که در این راه گام برمی‌دارند، در حد بضاعت قدردانی صورت گیرد.
هر چند این تشکر و قدردانی صرفاً جهت برگزیدگان هفته پژوهش نیست و تمامی تلاش ها و زحمات پژوهشگران اعم از افراد برگزیده و سایر محققین قابل تقدیر می باشد، علی الخصوص که امسال محققان کشور علاوه بر تحریم های ظالمانه به خاطر شرایط پاندمی ویروس کرونا مشکلات مختلف و عدیده ای را در راه تحقیق و فناوری تجربه نموده اند.
اما جای بسی خوشحالی است که علیرغم این مشکلات، پژوهش‌های مؤثر و کاربردی در کشور به خصوص در حوزه های مختلف پاندمی ویروس کرونا و بیماری کووید-19 انجام شده است.
پژوهشگران و فناوران ارجمند  اکنون که به همت نیروهای زحمتکش دانشکده علوم پزشکی مراغه در تمامی معاونت ها، این دانشکده مسیر تعالی و پیشرفت را در پیش گرفته است، از شما عزیزان انتظار می رود تحقیقات و فناوری های دانشکده را بیش از پیش ارتقاء داده و بر کیفیت و کمیت پژوهش‌های مؤثر در دانشکده بیفزایید.
بدیهی است که اکنون دوران مشق پژوهش در دانشگاه های کشور به اتمام رسیده و تمامی محققان کشور از جمله محققان این دانشکده باید در راستای انجام تحقیقات مؤثرگام بردارند پژوهش هایی که بتوان در آینده دور یا نزدیک اثرات آن را در ارتقای سلامت جامعه و امور مربوط به آن مشاهده نموده و فناوری های محصول محوری که بتوان از طریق آن به رونق اقتصادی کشور و قطع وابستگی کمک نمود.
از این رو از تمام اعضای خانواده پژوهش دانشکده اعم از محققان و دانشجویان انتظار می رود تمامی برنامه ریزی ها و تلاش های خود را برای نیل به این اهداف و اعتلای کشور عزیزمان متمرکز نمایند.
در پایان توفیق، سلامت و بهروزی برای تمامی پرسنل زحمتکش و دانشجویان گرامی دانشکده علوممراغه را از خداوند متعال خواستاریم.
دکتر علی سلیمانی معاون آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 آذر 1400
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 8
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh