تاریخ : چهارشنبه 22 تير 1401
کد 1450

برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده علوم پزشکی مراغه

آیین فارغ التحصیلی ۲۰۰ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف ورودی ۹۷ دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه در آمفی تئاتر فجر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

 به گزارش مفدا مراغه، جشن فارغ التحصیلی رشته های پرستاری، اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی ، تغذیه و صنایع غذایی برای دانشجویان ورودهای ۹۷ در دانشکده علوم پزشکی مراغه و با حضور مسئولین، اساتید و خانواده های دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شد.
دکتر سلیمانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در ابتدای برنامه ضمن خوشامند گویی برای دانشجویان فارغ التحصیل و خانوادهای آنها گفت :دانشجویان فارغ التحصیل یک مقطع برنامه ریزی شده را با موفقیت پشت سر میگذارند و وارد دوران جدیدی از زندگی خود میشوند که این خود قابل تحسین است.

برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده علوم پزشکی مراغه

ایشان افزود : من بارها در جشن فارغ التحصیلی رشته های مختلف شرکت کرده ام و همیشه این موضوع را برای دانشجویان بازگو میکنم اگر فیلم جشن ورودی و فیلم فارغ التحصیلی کنار هم قرار دهیم تغیرات مختلفی مثل تغییرات ظاهری، رشد، .. در دانشجویان به وضوح قابل مشاهده خواهد بود که این دوران امکان دارد نتایج مثبت و منفی یا ناراحت کننده و خوشحال کننده برای دانشجویان داشته باشد که با وجود این پستی و بلندی ها باید این دوران شیرین تحصیل را ترک کنند.
در ادامه دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم خدمت دانشجویان و خانواده‌های فارغ التحصیلان گفت : این دوران تحصیل که می گذرد عمر و زمان را از دست میدهیم انچه در این زمان گذرا مد نظر همه ما خواهد بود اهداف تعریف شده هر دوره است که آیا به نتیجه مطلوب رسیده ایم یا نه؟

برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده علوم پزشکی مراغه

ایشان در ادامه گفت : درس خواندن یک هدف برای دانشجویان است و نتیجه این هدف این است که دانشجویان هر کجای دنیا که تحصیل می کنند باید اراده کنند و با عزمی راسخ و در محدود ترین مکان و با کمترین امکانات به بهترین شکوفایی برسند و با اراده دنیای خودشان و دنیای دیگران را گلستان کنند.
گفتنی است در جشن فارع التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه برنامه های متنوعی از قبیل موسیقی زنده، اجرای تئاتر ، اهدای جوایز به مقام آوران دانشکده علوم پزشکی مراغه طی سال‌های اخیر، اهدای یادبود به دانشجویان فارغ التحصیل و... از برنامه های جشن فارغ التحصیلی بود.

برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده علوم پزشکی مراغه

پخش پایانی جشن هم به قرائت سوگندنامه اختصاص داشت مجری برنامه متن سوگندنامه را برای دانشجویان قرائت کردند و فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی مراغه پس از ۴ سال دوباره سوگند خود را برای خدمت به جامعه در حوزه علوم پزشکی یادآور شدند.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 تير 1401
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 313
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh