تاریخ : يکشنبه 22 آبان 1401
کد 1571

با همکاری بسیج دانشجویی؛

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور حجت الاسلام مهدی مافی نژاد استاد حوزه و دانشگاه و مشاوره خانواده در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

به گزارش مفدا مراغه، در ابتدای مراسم دکتر علی احسانی معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان جدیدالورود گفت: از این که شهر مراغه و دانشکده علوم پزشکی مراغه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کردید خوشحالم و از خداوند متعال خواستارم که بتوانیم در حد توان، زیر ساخت های مورد نیاز برای تحصیل و رفاه شما عزیزان را تامین کنیم.

 

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

وی در ادامه افزود : مجموعه بزرگ دانشکده علوم پزشکی مراغه در تلاش است با گسترش زیر ساخت‌های خود در جهت پیشرفت دانشکده تلاش نماید و با همه‌ی توان خود در جهت تبدیل شدن به دانشگاه قدم‌های استواری بردارد.

ایشان در ادامه افزود: شما دانشجویان وارد محیط جدیدی برای علم آموزی شدید و مسیر سرنوشت شما به نوعی در این دانشکده و در مراحل بعد از آن رقم خواهد خورد. دکتر احسانی همچنین خاطرنشان کرد: وقتی شما انتخاب رشته می کنید به نوعی مسیر شغلی آینده تان مشخص می شود به زودی این چهار سال خواهد گذشت و شاهد فارغ التحصیلی شما خواهیم بود ولی آنچه که خیلی مهم است این است که برای این چهار سال چه برنامه ای دارید . زیرا اگر با برنامه ریزی منسجم پیش بروید نه تنها شما بلکه دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز شاهد پیشرفت و ترفیع شما در درجات بالا خواهد بود و شما می‌توانید قدم‌های استواری در جهت اهداف خود بردارید.

در ادامه برنامه حجت الاسلام مافی نژاد استاد حوزه و دانشگاه و مشاوره خانواده با توجه با بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد افزایش نسل جوان گفت: تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است و به این نکته باید بیش از پیش اهمیت دهیم .

 

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

وی در ادامه افزود: جوانان باید برای ازدواج و تشکیل خانواده به صورت احساسی تصمیم نگیرند زیرا برای شروع یک زندگی جدید باید عاقلانه و با نظارت خانواده تصمیم بگیرند تا یک زندگی ایده آل داشته باشند زیرا پدر و مادر با توجه به تجربیاتی که دارند باید با بهره گیری از این تجربیات یک زندگی معقول و دور از تنش را آغاز کنیم.

روانشناس حوزه خانواده به این نکته اشاره کرد و گفت: خانواده به عنوان خواستگاه هر فرد برای حضور و فعالیت در اجتماع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همه ما نسبت به خانواده ای که در آن حضور داریم یکسری وظایف و تعهدات داریم و می بایست برای حفظ و ثبات خانواده به آنها متعهد باشیم. این تعهدات بخصوص در زمانی که به عنوان راس خانواده یعنی همسر، مادر و یا پدر نقش داریم اهمیت بالاتری به خود می گیرد زیرا مدیریت و راهبرد خانواده به عهده ما است.

 

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

همچنین در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی دانشکده علوم پزشکی مراغه برنامه‌های متنوعی همچون مسابقه ، پخش کلیپ معرفی کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی ، کلیپ معرفی کانون‌ها ،انجمن‌ها و تشکل‌ها پخش گردید.

شایان ذکر است کانون‌ها ، انجمن‌ها و نشریات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در ورودی سالن آمفی تئاتر از دانشجویان جدیدالورود علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه‌ها نیز ثبت‌نام کردند.

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 آبان 1401
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 138
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh