تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
کد 1647

برگزاری جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه 

جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه  با حضور دکتر احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه و جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی برگزار شد.

 به گزارش مفدا مراغه ، دکتر احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن یادآوری اهمیت و تاکید بر لزوم ارزیابی در دانشکده پزشکی گفت: امیدواریم با حضور ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی در دانشکده، چالش ها ، نقاط ضعف و قوت به خوبی در تمامی قسمت ها مشخص شود و مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در تلاش جهت برطرف کردن ضعف‌ها و گسترش زیر ساخت‌های موجود در دانشکده می‌باشد.

برگزاری جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه 

وی در ادامه افزود : امسال اولین گروه از دانشجویان رشته پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی مراغه پذیرش شده‌اند و این می‌تواند نقطه عطف دانشکده علوم پزشکی مراغه برای تبدیل شدن به دانشگاه باشد .
وی خاطر نشان کرد : تیم ارزیابی بورد رشته پزشکی عمومی با هدف مشاهده نحوه و میزان رعایت استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی در عرصه های آموزشی از مراکز آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید خواهند کرد و ظرفیت اعضای هیات علمی، امکانات و زیرساخت های آموزشی و آزمایشگاهی، تحقیقات و فناوری و امکانات رفاهی دانشجویی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و زیر ساخت‌های آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه رصد خواهند کرد.شایان ذکر است ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی در چند ماه اخیر نیز از زیرساخت‌های آموزشی،درمانی،صنفی و رفاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید کردند .
همچنین بعد از اولین بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه جلسه‌ای با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه و معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی ، جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی جهت تشکیل کمیته اجرایی برگزار شد. در طول چند ماه این کمیته اجرایی با تمام تلاش و به صورت مداوم در جهت رفع نواقص دانشکده پزشکی تلاش نمودند.
دکتر احسانی در پایان این نشست گفت:ما تمام توان و ظرفیت خود را برای توسعه بیشتر و بهتر زیرساخت های لازم جهت گسترش رشته پزشکی عمومی به کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 

برگزاری جلسه هماهنگی جهت بازدید ارزیابان بورد رشته پزشکی عمومی از دانشکده علوم پزشکی مراغه 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 بهمن 1401
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 36
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh