تاریخ : دوشنبه 18 ارديبهشت 1402
کد 1739

برگزاری دومین جلسه شورای صنفی در سال جدید با حضور مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه

بهزاد موسی زاده مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در این نشست ضمن تاکید بر نقش محوری شورای صنفی به عنوان بازوی اجرایی و مدیریتی در رفع به موقع مشکلات و چالشهای موجود، افزود: اعضای شورای صنفی به واسطه زندگی در کنار دانشجویان به صورت مستقیم با آنان در ارتباط بوده و این امر می تواند در انتقال سریع و درست مطالبات دانشجویی مثمر ثمر باشد.
به گزارش مفدا مراغه ؛ بهزاد موسی زاده مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه به تشریح هدف برگزاری جلسه پرداخت و گفت: هم افزایی، تشریک مساعی و کار تیمی از جمله مولفه های مهم رشد و توسعه سازمانها است و ما نیز بر همین اساس و با باور به این رویکرد در مجموعه فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی مراغه گام برمی داریم.

در این نشست ۳ ساعته اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه در راستای چالش های موجود صنفی و رفاهی دانشجویان به بحث و تبادل نظر با مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه پرداختند و نسبت به حل مشکلات تغذیه ای از جمله بررسی و ارتقای کیفیت غذا، بهبود نحوه ی تهیه مواد اولیه، پخت و توزیع غذای دانشجویان و همچنین ایجاد تنوع در منوی غذایی نظراتی ارائه دادند.

گفتنی است دکتر لاله پیاهو، متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز که جهت کمک به بهبود فرآیند تهیه مواد اولیه، پخت و توزیع غذای دانشجویان در این نشست حضور داشت، ضمن استقبال از برگزاری جلسات مشترک اینچنینی در جهت بررسی تخصصی مسائل و موارد مربوط به امور رفاهی و معیشتی دانشجویان گفت: استفاده از نظرات نمایندگان دانشجویان و افراد دخیل در فرآیند پخت غذای دانشجویان می تواند باعث ایجاد تسریع و البته تصمیم گیری درست در بهبود کمیت و کیفیت در این مسیر باشد.

وی تاکید کرد: برگزاری نظرسنجی های دوره ای در هر فصل و مشارکت دانشجویان در انتخاب منوی غذایی تاثیر قابل توجهی در افزایش رضایتمندی دانشجویان می تواند داشته باشد. استفاده از طعم دهنده های مناسب، افزایش تعداد منوی غذایی برای کاهش دورریزی غذاها، چینش دورچین مناسب غذایی از جمله وجود سالاد و نوشیدنی های مناسب، استفاده از ظروف مناسب برای سرو غذا، نظارت بر نحوه ی انتقال و نحوه ی توزیع و محیط سلف دانشجویان از جمله دیگر مواردی بود که این متخصص تغذیه به آنها اشاره کرد.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 18 ارديبهشت 1402
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 19
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh