تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1402
کد 1769

نشست صمیمی با دانشجویان رشته پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه

نشست صمیمی با دانشجویان رشته پزشکی عمومی دانشکده پزشکی مراغه در مورد مسائل آموزشی و رفاهی برگزار شد.
به گزارش مفدا مراغه، دکتر احسان مقدس کیا مدیر آموزشی و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی مراغه  در ابتدای جلسه ضمن تاکید بر اهمیت آموزش رشته پزشکی گفت: کیفیت آموزش دانشجویان پزشکی از اهمیت زیاد برخوردار بوده و در این راستا با برنامه ریزی منظم و بازبینی مستمر سرفصل های آموزشی ارایه شده در تلاش هستیم تا استانداردهای لازم در این زمینه را داشته باشیم. 
وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه افزود: با توجه به حساسیت موضوع، برگزاری جلسات مداوم مشورتی با دانشجویان پزشکی در دستور کار دانشکده بوده و تلاش خواهیم کرد تا با هم افزایی و مشارکت شما به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.
در ادامه این نشست دکتر لطیفی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشکده با تاکید به سرفصلهای آموزشی رشته پزشکی گفت: دروس رشته پزشکی از لحاظ ساختاری به صورت ادغام یافته تدوین گردیده و بنابراین  توالی مطالب ارائه شده توسط اساتید برای فهم و درک بهتر مطالب آموزشی باید بر اساس استاندارد موجود رعایت گردد. 
ایشان همچنین در تشریح نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان پزشکی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی نظارت کامل بر روند آزمون سازی اساتید داشته و در ارزشیابی اساتید این موارد به صورت جد مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد. وی در ادامه افزود: امتحانات پایان ترم منطبق با استانداردهای مربوط به مدلهای آزمون سازی برگزار خواهد شد. 
بهزاد موسی زاده، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده نیز در این نشست دو ساعته در پاسخ به دغدغه های دانشجویان در خصوص موارد مربوط به مسائل رفاهی و فرهنگی از اجرای طرح رستوران مکمل در سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: با توجه به بررسی ها و بازدید های به عمل آمده از دانشگاههای مختلف و انجام رایزنی های لازم با وزارت متبوع در خصوص ایجاد رستوران مکمل، درصورت انجام تشریفات قانونی لازم طرح مذکور همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آعاز به کار خواهد کرد.  
وی هم چنین افزود: با آغاز این طرح شاهد افزایش قابل توجه منوی غذایی دانشجویان خواهیم بود که این امر در نهایت بر رضایتمندی دانشجویان تاثیزگذار خواهد بود.
 
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در خصوص برنامه های فرهنگی دانشجویان نیز یاد آور شد: با توجه به تدوین تقویم فرهنگی دانشکده در سال جاری، برنامه های تفریحی و فرهنگی متنوعی به صورت اختصاصی برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان تدارک دیده شده است که البته دانشجویان نیز می توانند بسته های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دهند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 خرداد 1402
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 43
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh