تاریخ : جمعه 12 خرداد 1402
کد 1779

اعضاء هیأت بورد گروه آموزشی تغذیه وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید کردند

این بازدید به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشکده علوم پزشکی مراغه در خصوص تاسیس مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته تغذیه بالینی صورت گرفت.
به گزارش مفدا مراغه،اعضاء هیات بورد گروه آموزشی تغذیه وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی مراغه  بازدید کردند.
در این بازدید که باحضور اعضای هیات رئیسه،اعضای هیات علمی گروه تغذیه صورت گرفت ،ظرفیت ها و پتانسیل های این گروه آموزشی را بررسی کرده و به منظور بررسی وضعیت گروه تغذیه دانشکده و راه اندازی رشته ی کارشناسی ارشد تغذیه از کلاس های درس و آزمایشگاه ها بازدید کرده و با اعضای هیئت علمی گفتگو کردند.
دکتر احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه  در ابتدای جلسه از اساتید بورد تغذیه وزارت بهداشت   دکتر حسین زاده دبیر برد تغذیه و دکتر اسماعیل زاده عضو بورد تغذیه و رئیس دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت  تشکر کرد و گفت:دانشکده علوم پزشکی مراغه، دانشکده در حال توسعه و پیشرفت است که این پیشرفت متاثر است از یکسری عوامل و تلاش‌های مداوم تیم پرتلاش دانشکده علوم پزشکی مراغه است.
ایشان در ادامه افزود: ما در  تلاش هستیم که رشته کارشناسی ارشد تغذیه را به رشته‌های موجود در دانشکده اضافه نماییم و تعداد رشته‌ها را در دانشکده توسعه دهیم زیرا پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی تغذیه در حد قابل قبولی است و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه در رشته تغذیه عملکرد خوبی را در آزمون کارشناسی ارشد داشته اند.
ایشان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است که این رشته در دانشکده ما جایگاه واقعی و ویژه خود را یافته و در این راستا تلاش بر این است که تحصیلات تکمیلی را هم در دانشکده علوم پزشکی مراغه توسعه دهیم.
دکتر احسانی افزود: ما در دانشکده علوم پزشکی مراغه در رشته تغذیه توانسته ایم اساتید بسیار خوبی را جذب کنیم ولی همچنان در تلاشیم که این روند را جدی تر دنبال کنیم.
در این بازدید دکتر ارجمند ضمن خوشامد گویی به اعضای بورد،افزود:اعضای هیات علمی گروه تغذیه دانشکده به صورت مداوم کار کرده و برای این سیستم و دانشکده زحمات بسیاری می‌کشند.
ایشان افزود : وجود اعضای هیات علمی جوان،پرکار و کاربلد از نقاط قوت این دانشکده بوده و باعث افتخار است بتوانیم در پیشرفت دانشکده علوم پزشکی مراغه گامی میسر برداریم زیرا هدف اصلی ما در دانشکده علوم پزشکی مراغه خدمت به قشر جامعه است
وی افزود: امیدواریم این دانشکده ظرفیت های لازم و کافی را برای تاسیس کارشناسی ارشد ناپیوسته این رشته را کسب کرده و در این راستا گام های بزرگی بردارد.
 

  • نوشته شده
  • در جمعه 12 خرداد 1402
  • ساعت 01
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 168
  • ویرایش شده
  • در جمعه 12 خرداد 1402
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
نظرات شما
captcha refresh