تاریخ : شنبه 20 خرداد 1402
کد 1786

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت ؛

اقدامات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شایسته تقدیر است 

اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت روز گذشته طی بازدید از دانشکده علوم پزشکی مراغه ، اقدامات فرهنگی این دانشکده را منطبق با سیاست‌های کلان وزارت بهداشت دانست.
به گزارش مفدا مراغه ، در ابتدای این جلسه رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با معرفی سبقه فرهنگی این شهرستان گفت:این شهر محل علم و فرهنگ و تمدن می باشد و ایران عزیز به فرهنگ مراغه افتخار می کند.
دکتر الله وردی ارجمند افزود: خوشبختانه تلاش های زیادی در حوزه فرهنگی صورت گرفته است، اما در بحث های فرهنگی همیشه جای کار دارد و نباید فعالیت های فرهنگی متوقف شود.
وی اذعان کرد: دانشکده علوم پزشکی مراغه اجرای سیاست های کلان وزارت بهداشت و برخی برنامه های شاخص فرهنگی را بعنوان سر لوحه خود می داند.

اقدامات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شایسته تقدیر است 


اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت در این جلسه گفت:برنامه های فرهنگی باید برنامه ریزی و منطق مناسب باشد تا بتواند موجب پویایی در محیط دانشگاه شود.
وی با اشاره به اردو های دانشجویی افزود: برگزاری اردو های دانشجویی باعث ایجاد نشاط در جمع دانشجویی می شود از این رو باید در طول نیم سال تحصیلی اردو های متنوعی برای آنها در نظر بگیریم.
وی با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و ورزشی افزود: مجموعه تیم مدیریتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با هدایت رئیس محترم آن انصافا در حوزه فرهنگی و ورزشی عملکرد بسیار مناسبی را ارائه کرده است که شایسته تقدیر است.

اقدامات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شایسته تقدیر است 


مسئول نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی نیز در این جلسه با انتقاد از نبود بودجه برای فعالیت فرهنگی افزود: باید برای انجام فعالیت‌های فرهنگی بودجه ای مناسب در نظر گرفته شود چرا که با دست خالی نمی توان کار فرهنگی تمیز کرد.
وی ادامه داد:ارتباط مستمر مدیران کل و دانشکده علوم‌پزشکی مراغه باعث ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی و آموزشی خواهد شد.

اقدامات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شایسته تقدیر است 


دکتر احسانی معاون آموزشی در این جلسه گفت: ۱۱۰۰ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی مراغه در حال تحصیل می باشند که بهترین زمان عمرشان همین دوران دانشجویی است. بر این اساس احساس وظیفه و مسولیتی مضاعفی پیدا می کنیم تا با تمام توان در کنار این عزیزان، در بحث تعالی فرهنگی آنها تلاش نمائیم.
وی افزود: با تمام محدودیت های مالی، برای مثال همین خوابگاه های دانشجویی با تلاش های های رئیسه محترم دانشکده تلاش کرده ایم تا با پویایی هر چه بیشتر در جهت رشد و تعالی نظام آموزشی و فرهنگی دانشکده قدم برداریم.

اقدامات فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شایسته تقدیر است 


مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در این جلسه با اشاره به چالش های موجود در حوزه فرهنگی دانشجویی افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ نمره ۹۹.۲۶ در انطباق برنامه های عملیاتی کسب کردیم.
مدیر فرهنگی دانشکده افزود: ۱۳ کانون فرهنگی دانشجویی در حوزه سلامت و میان رشته ای، در کنار انجمن اسلامی و یازده نشریه دانشجویی و همینطور بسیج دانشجویی از جمله تشکل های دانشجویی موجود در این دانشکده می باشند که به فعالیت های فرهنگی و دانشجویی می پردازند.
بهزاد موسی زاده ادامه داد : ۷۳ برنامه فرهنگی اجرا شده در کنار ۱۲ اردوی جهادی با پیوست فرهنگی و اردو های دانشجویی و همینطور فعالیت‌های قرآنی مختلف در کنار دیگر فعالیت این مدیریت باعث شده است تا دانشکده علوم پزشکی در بحث های فرهنگی پیش گام باشد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 20 خرداد 1402
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 28
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh