تاریخ : شنبه 21 مرداد 1402
کد 1835

به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید؛

بررسی مشکلات و انجام هماهنگی های لازم نیامند حرکت و ارتباطات بین بخشی در بین واحد های مختلف می باشد

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات دانشجویان پزشکی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و همچنین مدیران واحد های مختلف برگزار شد.

به گزارش مفدا مراغه ، دکتر علی احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی با تاکید بر نیاز به تعامل تمام بخش ها باهم افزود: بررسی مشکلات و انجام هماهنگی های لازم یک حرکت بین بخشی محسوب شده و باید تمام بخش ها باهم تعامل داشته باشند.
بررسی مشکلات و انجام هماهنگی های لازم نیامند حرکت و ارتباطات بین بخشی در بین واحد های مختلف می باشد
دراین راستا هماهنگی های لازم برای سال تحصیلی جدید نیازمند برنامه ای با محور های مختلف،از جمله دو محور اصلی می باشد که عبارتند از:
۱) پیش بینی و آماده سازی تمهیدات لازم برای ترم مهرماه
۱) به عرصه عمل رساندن تمهیدات لازم برای شروع ترم دوم دانشجویان پزشکی از جمله امکانات رفاهی اعم از خوابگاه و ...
در ادامه جلسه دکتر احسان مقدس کیا مدیر آموزش و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست دانشکده، در رابطه با اقدامات آموزشی انجام شده برای دانشجویان رشته پزشکی خاطر نشان کرد: هفته گذشته امتحانات دانشجویان پزشکی به پایان رسید و تصمیم گرفته شد باتوجه به امکانات موجود، آخرین امتحان این دانشجویان که درس مقدمات علوم تشریح بوده به صورت مجازی در مرکز آزمون الکترونیک دانشکده انجام شده و نتایج بلافاصله پس از اتمام آزمون برای دانشجویان قابل رویت بوده است.
ایشان همچنان افزود: سعی در آن داریم آنچه که در این حوزه انجام می شود از جمله کلاس ها با نهایت نظم انجام شود و در این راستا یک جلسه آسیب شناسی با دانشجویان تشکیل گردید تا مطالبات آنها مورد بررسی قرار گرفته و حدالامکان فراهم شود.
از جمله مطالبات دانشجویان که مطرح گردید نی توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد بوفه در دانشکده پزشکی
رفع مشکلات مربوط به خوابگاه و سرویس ایاب و ذهاب بود اما خوشبختانه در مجموع دانشجویان از انتخاب دانشکده پزشکی مراغه برای تحصیل راضی بودند.
نبود سالن تشریح که به زودی تجهیزات لازم به طور کامل فراهم خواهد شد.
مسئله بعدی دررابطه با مرکز آزمون بوده که نیاز به استانداردهایی کاربردی دارد
بحث دیگری که مطرح شد بحث درباره ی مسئله ی اعتباربخشی می باشد، هدف از اعتبار بخشی این است که مشخص شود اقدامات و امکانات ما تا چه اندازه با سنجه های پزشکی همگام است ، در حال حاضر همانطور که قبلا هم اشاره شد مهم ترین نقص ما نبود سالن تشریح می باشد که در تلاشیم تا به زودی تجهیزات لازم به طور کامل فراهم گردد.
در ادامه جلسه بهزاد موسی زاده مدیر دانشجویی و فرهنگی در مورد فراهم کردن تمهیدات و اقدامات لازم برای راه اندازی بوفه دانشکده پزشکی تا قبل از حضور دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ قول مساعدت دادند.
ایشان همچنین در رابطه با اسکان دانشجویان در خوابگاه فعلاً مشکلی نداشته و در حال حاضر فضای کافی بدین منظور فراهم می‌باشد.
همچنین به وجود مشکلاتی در خوابگاه دختران اشاره کرده که در حال بررسی و حل می باشد.

در این رابطه تصمیم بر راه اندازی رستوران مکمل از مهرماه سال ۱۴۰۲ به منظور افزایش تعداد منو های غذایی و همچنین صرفه جویی در هزینه های غذایی دانشکده شد .
در رابطه با افزایش کیفیت آب آشامیدنی دانشکده نیز قرار بر نصب دستگاه تصفیه اب شد .
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 21 مرداد 1402
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 7
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh