تاریخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395
کد 223

نشست تنظیم تفاهم نامه همکاری مشترک علمی با دانشگاه سراسری مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی،نشست تنظیم تفاهم نامه همکاری مشترک علمی بین دانشکده علوم پزشکی مراغه و دانشگاه سراسری مراغه برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه سراسری مراغه و هیأت همراه، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده، مشاور سرپرست دانشکده در امور پژوهشی و تنی چند از اعضاء هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد، دو طرف در راستای همکاری مشترک علمی و استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود و انتقال تجارب علمی ـــ پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.    

دکتر تنومند، در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه در این نشست، بیان داشتند: با توجه به توسعه قابل توجه دانشکده علوم پزشکی مراغه در چند سال اخیر و متعاقب آن گسترش دامنه فعالیتهای علمی و پژوهشی، ایجاد بسترهای مناسب در این زمینه و ترسیم نقشه راه جامع و کارشناسی شده امری ضروری است. وی افزود: عقد تفاهم نامه های همکاری بین دانشگاهی و بین المللی و استفاده از تجارب دانشگاهها و موسسات دیگر، از جمله مواردی است که می تواند در این راستا بسیار موثر و راهگشا باشد.

گفتنی است در پایان این نشست، پیش نویس تفاهم نامه همکاری مشترک علمی با توافق طرفین تنظیم شد و مقرر گردید تا پس از بررسی موضوع در کارگروههای تخصصی، تفاهم نامه نهایی همکاری به امضاء طرفین برسد.