تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
کد 271

حضور نماینده دانشکده در نشست کارشناسان نشریات دانشگاه های علوم پزشکی کشور

نشست کارشناسان نشریات دانشگاه های علوم پزشکی با حضور دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت در دومین روز نشست فعالان نشریات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش مفدا - فراهانی در این نشست گفت: کسب عناوین برتر دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در جشنواره های مختلف از جمله تیتر نه نشان می دهد ما در حوزه نشریات و رسانه از وزارت علوم و دانشگاه آزاد و خیلی از دانشگاه های دیگر جلوتر هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: سهم قابل توجهی از این موفقیت و جایگاه خوب دانشگاه های علوم پزشکی در عرصه نشریات و کسب عناوین برتر را شما کارشناسان و مسوولان نشریات دانشجویی ایجاد کردید. هر چه حوزه اندیشه ورزی تقویت شود و ما بیشتر فکر کنیم و بیشتر مطالعه کنیم و قلم بزنیم حتما در توسعه فرهنگی موفقیت بیشتری کسب می کنیم. شرط لازم توسعه فرهنگی مطالعه و اندیشه است و بدون در اختیار داشتن رسانه و قلم زدن و نوشتن و خواندن  توسعه فرهنگی اتفاق نمی افتد.

معاون وزیر بهداشت همچنین اظهار داشت: بنابراین این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر حوزه فرهنگ و رسانه  در دانشگاه فعال باشد قطعا دانشگاه زنده است و اگر منفعل و غیرفعال بود آن وقت می شود گفت ما در یک فضای مرده و قبرستانی به نام دانشگاه کار و تحصیل می کنیم. معتقدم وظیفه اصلی دانشجو علم آموزی است اما این علم آموزی باید با فرهنگ آمیخته باشد.