تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1395
کد 313

حاشیه نگاری ثبت نام دانشجویان جدیدالورود

همزمان با ثبت نام دانشجویان ورودی انجمن علمی دانشجویی ماراویا از دانشجویان علاقه مند در امور علمی و پژوهشی ثبت نام می کند.

همزمان با ثبت نام دانشجویان ورودی انجمن علمی دانشجویی ماراویا از دانشجویان علاقه مند در امور علمی و پژوهشی ثبت نام می کند.
انجمن علمی  دانشجویی ماراویا در بهمن ماه سال ۹۴ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و همزمان انتشار نشریه علمی تخصصی علوم پزشکی حکیم را نیز در دستور کار خود قرار داد. شماره اول این نشریه علمی دانشجویی با همکاری تیم فعالی از دانشجویان عضو انجمن در تابستان سال جاری انتشار یافت و همزمان با آغاز نیمسال تحصیلی جدید نیز شماره دوم این نشریه در باب معرفی انجمن علمی دانشجویی ماراویا منتشر شد.

انجمن علمی ماراویا از جمله انجمنهای فعال دانشکده است که در زمینه برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی علوم پزشکی در حیطه های مختلف، کارگاه های آموزشی صفحه آرایی و طراحی، کارگاههای آموزش ثبت اختراعات و برگزاری کرسی های علمی پیش قدم بوده و به عنوان بازویی کاربردی در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت آموزش به دانشجویان خدمت رسانی می کند.

به گفته دبیر انجمن علمی ماراویا، در تابستان گذشته فعالیتهای قابل توجهی انجام شد که از جمله آن شرکت فعال اعضای این انجمن در دومین نشست فعالان نشریات دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور و همچنین کارگاههای خبر نویسی، عکاسی، گرافیک و خبرنگاری شهروندی و قوانین حقوقی انتشار نشریات دانشگاهی بود. رحمانی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم در آینده ای نزدیک پنج کارگاه آموزشی تخصصی برای دانشجویان رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 126