تاریخ : شنبه 10 مهر 1395
کد 316

ویژه برنامه جشن دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

دکتر جنتی: دوران تحصیل بهترین فرصت کسب مهارت های شغلی و یافتن مسیر درست زندگی است و شما دانشجویان باید با استفاده حداکثری از این فرصت ها در تعیین آینده خود و جامعه سهیم باشید.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، ویژه برنامه جشن دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور سرپرست دانشکده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه، مدیران و مسئولین دانشکده در سالن ولایت ستاد مرکزی برگزار شد.

دکتر تنومند مدیر امور آموزشی و پژوهشی دانشکده در آغاز مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به اهمیت تعامل بین دانشگاه و دانشجویان اشاره کرد و گفت: پیشبرد اهداف مد نظر در ضمینه های تحصیلی و سایر برنامه ها علمی و فرهنگی، نیازمند همکاری بین افراد دانشگاهی است.

در ادامه برنامه، دکتر جنتی، سرپرست دانشکده در سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس از این روز به عنوان منشاء استقلال ملی یاد کرد. وی همچنین با تبریک سال تحصیلی جدید افزود: امید است با برنامه ریزی و اقدامات دقیق، بتوانیم دانشجویانی توانا در ضمینه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پرورش دهیم. ایشان خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفتند: دوران تحصیل بهترین فرصت کسب مهارت های شغلی و یافتن مسیر درست زندگی است و شما دانشجویان باید با استفاده حداکثری از این فرصت ها، در تعیین آینده خود و جامعه سهیم باشید. ما مسئولان و اساتید دانشگاهی نیز وظیفه داریم با فراهم آوردن امکانات و بسترهای مناسب، شما را در راه رسیدن به این هدف یاری کنیم.

سرهنگ اصلانی فر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه نیز که به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشت در سخنانی به آسیب های اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: آسیب های فضای مجازی امروزه بسیاری از افراد جامعه و به خصوص دانشجویان را دچار می­کند. وی در ادامه از آمار مصرف سیگار و اعتیاد در جامعه خبر داد و گفت:مصرف مواد مخدر در بین دختران به شدت افزایش یافته است و همچنین مصرف قلیان در میان پسران کم سن در کشور رواج یافته است. سرهنگ اصلانی فر، در پایان خاطر نشان کرد نیروی انتظامی در تلاش است با آگاه سازی و فرهنگ سازی در بین افراد جامعه این خطرات را به حداقل برساند.

گفتنی است در بخش پایانی برنامه از سی سال خدمت صادقانه آقای عباسی همکار بازنشسته معاونت آموزشی و پژوهشی و همچنین آقای وحید رحمانی به عنوان دانشجوی نمونه بخش دانشگاهی دانشکده تقدیر به عمل آمد و پس از مراسم دانشجویان و مهمانان از مناطق دیدنی و آثار باستانی شهرستان مراغه بازدید کردند.


  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 157