تاریخ : چهارشنبه 14 مهر 1395
کد 322

قابل توجه دانشجویان، اساتید، کارکنان و کلیه مخاطبان عزیز وب‌سایت خبری دانشکده علوم پزشکی مراغه:

ازاین پس اخبار، فعالیت‌ها و رخ‌دادهای متنوع فرهنگی و دانشجویی دانشکده، در وب‌سایت جدید با نام «مفدا» نیز قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، حجم بسیار وسیع اخبار فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی حادث شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، این ضرورت را ایجاب کرد که روابط عمومی معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت برای مبادله و انتشار سریع اخبار فعالیت‌ها و رخ‌دادهای دانشگاهی در وب‌سایت خبری این معاونت، به سمت تولید و راه‌اندازی «اتوماسیون جامع گردش خبر» پیش رود . براین اساس پس از یک‌سال کار مطالعاتی و نیازسنجی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، پنجم مردادماه 95 با حضور وزیر محبوب و پرتلاش دولت تدبیر و امید و برخی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه، از 64 وب‌سایت خبری فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رونمایی شد .

گفتنی است سایت خبری مفدای مراغه نیز همزمان با افتتاح 64 وب سایت خبری دانشگاههای علوم پزشکی کشور ، به طور رسمی فعالیت خود را زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت متبوع آغاز کرده و پس از تکمیل و به روز رسانی هم اکنون در دسترس مخاطبان می باشد.



  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 100