تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395
کد 329

دکتر جنتی در مراسم معارفه مدیر جدید دانشجویی و فرهنگی:

هدف از تغییر و تحولات اصلاح فرایندها و ساختارهاست. ما برای اینکه بتوانیم امور را به نحو احسن و شایسته به سرمنزل مقصود برسانیم نیازمند کار تیمی و مشارکت حداکثری نیروی انسانی موجود هستیم و در این بین مدیران نیز وظیفه دارند با بیشترین اثر بخشی٬ سیستم را با تعاملی که ایجاد می کنند به سمت اهداف غایی هدایت و کنترل کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، مراسم معارفه دکتر مسافری به عنوان مدیر دانشجویی و فرهنگی و  همچنین تکریم از خدمات دکتر خلیلی و خانم فدایی وش  با حضور سرپرست دانشکده، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، رئیس اداره حراست، مدیران و مسئولین، اساتید و همکاران معاونت برگزار شد.

دکتر جنتی در این مراسم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به حاضرین در جلسه بیان داشت: امر آموزش امری مهم و حساس است و همه شما عزیزان به نوبه خود نقشی تاثیر گذار در به ثمر نشاندن این امر مهم دارید. ایشان تاکید کرد، همه باید در کنار هم به بهبود کیفیت آموزش کمک کنیم. هدف سیستم آموزشی تربیت دانشجویی است که نیازهای سیستم را برآورده کند و این امر زمانی محقق می شود که دانشجو دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشد. سرپرست دانشکده افزود: رفتار اساتید در کلاس درس خیلی مهم است و تاثیر بسزایی در پرورش شخصیت دانشجویان دارد. صدای رفتار استاد در کلاس درس بسیار رساتر از گفتار اوست و در این راستا استاد باید نقشی سازنده  و معلم گونه داشته باشد. وی تاکید کرد دانشکده سه هدف عمده و اساسی را دنبال می کند که عبارتند از ارائه خدمت، پژوهش و آموزش و مابقی امور در راستای این موارد اساسی قابل تفسیر و تاویل هستند. 

دکتر جنتی در خصوص تغییر و تحولات انجام شده در دانشکده گفت: هدف از این تغییر و تحولات اصلاح فرایندها و ساختارهاست. ما برای اینکه بتوانیم امور را به نحو احسن و شایسته به سرمنزل مقصود برسانیم نیازمند کار تیمی و مشارکت حداکثری نیروی انسانی موجود هستیم و در این بین مدیران نیز وظیفه دارند با بیشترین اثر بخشی سیستم را، با تعاملی که ایجاد می کنند به سمت اهداف غایی هدایت و کنترل کنند. ایشان خاطر نشان کرد، هر شخصی که در سیستم فعالیت کرده است قطعا تاثیرات مثبت خود را داشته است و آقای دکتر خلیلی به عنوان مدیر امور آموزشی و خانم فدایی وش به عنوان مدیر دانشجویی و فرهنگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند ولی در هرصورت سیستم  هر از چند گاهی نیازمند لباس جدید و تزریق خون تازه در رگهایش است و این یک اصل مدیریتی است. دکتر جنتی گفت: این عزیزان تلاشهای در خور و شایسته ای را در مدت مدیریت خود انجام دادند و این امر برکسی پوشیده نیست. ایشان افزود، همه دوستانی که به نوعی با امور آموزشی درگیر هستند خوب می دانند که دکتر خلیلی چه خدمات شایانی را در این عرصه انجام دادند و من به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم. همچنین به لطف تلاشهای خانم فدایی وش، تعداد خوابگاههای دانشجویی و وضعیت رفاهی دانشجویان نزدیک به استانداردهای کشوری است و ما این را به فال نیک میگیریم.

دکتر جنتی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به حاضرین در جلسه بیان داشت: هدف همه ما رسیدن به قله کوه است و خواهش من از تمامی شما عزیزان این است که یار و یاور مدیران باشید. بعضی وقتها ما مجبوریم از خواسته های فردی خودمان بگذریم چون هدف مهمی را دنبال میکنیم. از مدیران نیز انتظار دارم تعامل و سازش سازمانی را نهادینه کنند و من هم در حد توان کمک خواهم کرد که این اتفاق بیافتد.

گفتنی است در بخش پایانی مراسم متن ابلاغیه دکتر مسافری به عنوان مدیر جدید دانشجویی و فرهنگی و همچنین لوح سپاس دکتر خلیلی و خانم فدایی وش، توسط معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی قرائت شد و توسط سرپرست دانشکده به ایشان تقدیم شد.