تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1395
کد 369

همزمان با سیزده آبان کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتری دانشکده علوم پزشکی مراغه افتتاح شد

دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در دانشکده علوم پزشکی مراغه به صورت همزمان با زیربنایی بالغ بر15 هزار متر مربع در حال ساخت و احداث می باشد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی ودانشجویی، همزمان با سیزده آبان، با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتری دانشکده علوم پزشکی مراغه افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه در این مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان گفت: دانشکده علوم پزشکی مراغه با سرعت در حال حرکت به سمت اهداف عالیه نظام سلامت است. ایشان تصریح کرد: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در دانشکده علوم پزشکی مراغه به صورت همزمان با زیربنایی بالغ بر 15 هزار متر مربع در حال ساخت و احداث می باشد. وی افزود: مجموعه حاضر از طرح های نیمه تمام دانشکده در سالهای گذشته بود که با همکاری و همدلی مدیریت خدمات پشتیبانی، اداره طرح های عمرانی و منابع فیزیکی و معاونت آموزشی، پژوهشی ودانشجویی با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال و در زیربنایی به وسعت 2 هزارو 500 متر مربع به مرحله بهره برداری رسید. دکتر جنتی در ادامه سخنان خود با دعوت از تمامی همکاران مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه به همکاری و همراهی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: بهبود وضعیت سلامت مردم و رساندن دانشکده به جایگاه شایسته آن در سایه برنامه ریزی منظم و سازماندهی شده ممکن است و قطعا این مهم با همکاری و همراهی و کار تیمی محقق خواهد شد.

گفتنی است کتابخانه مرکزی دانشکده با دارا بودن ظرفیت 20 هزار جلدی، بخش قابل توجهی از نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان دانشکده را مرتفع خواهد کرد. همچنین سایت کامپیوتری دانشکده نیز که به گفته گنج پور، مسئول واحد فناوری اطلاعات معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، شامل 50 دستگاه رایانه مجهز به اینترنت پر سرعت می باشد، جوابگوی نیاز دانشجویان درحوزه آموزش و پژوهش خواهد بود.