تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1395
کد 379

انتخابات شورای مرکزی کانونهای فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، اعضای کانونهای دانشجویی فرهنگی با حضور در پای صندوقهای رای به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی و دانشجویی، اعضای کانونهای دانشجویی فرهنگی با حضور در پای صندوقهای رای به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.
 در این انتخابات که با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد، کاندیداهای کانونهای هنر، جمعیت هلال احمر، قرآن و عترت، ورزش نشاط و سرگرمی، حرکتهای جهادی، فیلم و عکس و خبر، حجاب و عفاف و اخلاق پزشکی با هم به رقابت پرداختند.
به استناد آئین نامه کانونهای فرهنگی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، این کانونها با هدف زمینه سازی رشد خلاقیت های فرهنگی دانشجویان ،سامان دهی خواسته ها و تلاشهای خود انگیخته فرهنگی ، هنری و اجتماعی دانشجویی و حمایت و هدایت این گروه از فعالیتها در جهت نیل به ارزشهای متعالی اسلامی و ایرانی کانون های فرهنگی دانشجویان در دانشگاهها تشکیل می شوند ،این کانونها به منظور تاکید بر هویت ملی و اسلامی و ارتقای سطح همکاری جمعی و بسط و تعمیق فرهنگ مشارکت در دانشگاهها تاسیس و تقویت نهادهای مدنی و قانونمندی حوزه فعالیتهای فرهنگی دانشجویان بر اساس ضوابط مندرج در آیین نامه کانون های فرهنگی دانشجویان فعالیت می کنند
.