تاریخ : يکشنبه 21 آذر 1395
کد 418

مهندس امیرپور، سرپرست اداره امور عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی:


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، در جلسه ای که به دعوت  اداره امور عمومی و با حضور عوامل اداره مذکور و مسئولین و کارشناسان برخی واحدهای معاونت برگزار شد، در مورد برخی مسائل و مشکلات جاری امور اداری و عمومی و بهبود فرایندهای موجود بحث و بررسی به عمل آمد.

 مهندس امیرپور، سرپرست اداره امور عمومی معاونت در این جلسه با بیان اینکه این سری نشستها در راستای ایجاد ارتباط و هماهنگی تنگاتنگ بین واحدها برگزار می شود، افزود: بررسی مسائل و مشکلات در قالب کار گروهی و همفکری و همکاری در بهبود فرایندها می تواند نتایج مثبت و ارزنده ای داشته باشد. وی در این خصوص گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است این جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و از حاضرین در جلسه خواست تا با حضور فعال زمینه را برای ایجاد تغییرات سازنده مهیا کنند.

سرپرست اداره امور عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در ادامه جلسه به تشریح اقدامات انجام یافته پرداخت و خاطر نشان کرد: در طی ماه گذشته و در راستای بهبود شاخص های وبومتریکس دانشکده، اطلاعات واحد امور عمومی در سایت به صورت کامل بارگذاری شد. وی افزود: شرح وظایف کلیه رده های شغلی نیز هم اکنون آماده شده و به زودی ابلاغ خواهد شد و همچنین فرمهایی نیز در خصوص فرایند انجام کار در واحدها و نظر سنجی از وضعیت ارائه خدمت کارکنان واحد تهیه و تدوین شده است که ما را در بهبود کیفیت ارائه خدمات یاری خواهد کرد.

مهندس امیرپور همچنین در خصوص فعالیتهای انجام شده در کنار پروژه های عمرانی در حال انجام معاونت، گفت: طرح هایی نظیر بهسازی ورودی دانشکده، ایجاد فضای سبز و بهسازی محوطه دانشکده از جمله طرح هایی بودند که در ماه گذشته به سرانجام رسیدند و در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح سالن آمفی تئاتر معاونت نیز خواهیم بود.