تاریخ : شنبه 25 دي 1395
کد 461

شورای فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه تشکیل جلسه داد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه در جلسه شورای فرهنگی دانشکده، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت تشکلها و انجمن های دانشجویی در فضایی سالم و بدون حاشیه عنوان کرد: تمامی تشکلهای دانشجویی باید فضای لازم برای فعالیت را در اختیار داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، در این جلسه که با حضور سرپرست دانشکده و دیگر اعضای شورای فرهنگی در ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد، مباحثی از جمله تاسیس دفتر انجمن اسلامی دانشجویی، بررسی بسته های تشویقی برای فعالان حوزه قرآن و عترت، وضعیت نظارت بر خوابگاههای دانشجویی و برگزاری مراسم جشن روز پرستار به عنوان دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر علی جنتی، در این جلسه ضمن در خواست از مسئولین معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی در خصوص تدارک برگزاری جلسه ای با دبیران و اعضای شورای مرکزی کانونها و تشکلهای دانشجویی، افزود: تمامی تشکلهای دانشجویی باید به دور از حاشیه، فضای لازم برای فعالیت را در اختیار داشته باشند. ایشان همچنین در خصوص بسط و گسترش فعالیتهای قرآنی در کلیه سطوح دانشکده و همچنین حضور پررنگ در جشنواره های مربوطه خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی گسترده و برنامه ریزی شده مولفه ای تاثیر گذار در این زمینه است و همچنین وجود تیمهای فعال فرهنگی همسو با برنامه های دانشکده در تمامی واحدها نیز می تواند کمک شایانی در این زمینه بکند.

دکتر جنتی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مصون سازی دانشجویان از آسیب های اجتماعی یاد آور شد: نقش ما به عنوان متولیان امر فرهنگ باید نقشی تاثیر گذار و سازنده باشد. ایشان تصریح کرد، تا زمانی که ما برنامه ای برای اوقات فراغت دانشجویان نداشته باشیم، برای آنها برنامه خواهند داشت و آنها را در معرض آسیبهای اجتماعی قرار خواهند داد.