تاریخ : شنبه 19 فروردين 1396
کد 521

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی؛ مدیر آموزشی و پژوهشی؛ مدیر دانشجویی و فرهنگی؛ اساتید هیات علمی و کارکنان در سالن اجتماعات فجر دانشکده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی؛ مدیر آموزشی و پژوهشی؛ مدیر دانشجویی و فرهنگی؛ اساتید هیات علمی و کارکنان در سالن اجتماعات فجر دانشکده برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر فریداعلائی، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی ضمن تبریک بازنشستگی خانم سهندی، از زحمات ایشان در عرصه آموزش تقدیر و تشکر کرد. همچنین از پتانسیل بالقوه سرکارخانم چراغی به عنوان جایگزینی شایسته و توانمند یاد کردند.
گفتنی است در ادامه مراسم، دکتر تنومند، مدیر آموزشی و پژوهشی دانشکده از سوابق درخشان خانم سهندی در حوزه های مختلف مورد تصدی صحبت کردند. وی افزود: خانم سهندی چندین سال به عنوان مدیر دبیرستان بهیاری فعالیت کردند و در این زمینه خدمات شایانی انجام دادند، سپس به دلیل حذف دبیرستان بهیاری، با توجه به پتانسیلی که در ایشان سراغ داشتیم در حوزه آموزش دانشکده از خدمات ایشان بهره مند شدیم.
در بخش پایانی مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از زحمات سی ساله خانم سهندی تقدیر به عمل آمد و در ادامه ابلاغ خانم چراغی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش ضمن قرائت تقدیم ایشان شد.