تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1396
کد 556

دومین نشست کمیته رابطین فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه: ‌لازمه ترویج و گسترش فرهنگ در مجموعه دانشکده، ایجاد ساختار تیمی منسجم و قوی است و این مهم از طریق کمیته رابطین فرهنگی قطعا می تواند اتفاق بیافتد.

به گزارش مفدا مراغه، دومین نشست کمیته رابطین فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور مدیر فرهنگی و دانشجویی، مسئول بسیج جامعه پزشکی، مسئول دفتر ترویج فرهنگ اسلامی، سرپرست کانونهای دانشجویی و رابطین واحدهای مختلف دانشکده در محل معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.
در این نشست که همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد، حجت الاسلام رجب زاده، مسئول دفتر ترویج فرهنگ اسلامی دانشکده ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به بیان نکاتی در خصوص آثار و برکات ماه میهمانی خدا پرداخت و ابراز امیدورای کرد که همه از فیوضات این ماه پر برکت بهره مند شوند.
دکتر فیاض رضائیان، مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشکده در ادامه نشست، به مرور مصوبات اولین جلسه کمیته پرداخت و در ادامه افزود: وجود کمیته رابطین فرهنگی بستر مناسبی است تا با هماهنگی و تولیت حوزه مدیریت فرهنگی و دانشجویی، با حفظ انسجام و وحدت رویه در واحدهای تابعه دانشکده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.  
همچنین در این نشست، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در سخنانی با تاکید بر جایگاه مهم کمیته رابطین فرهنگی در سیاست گذاری و ترویج فرهنگ در مجموعه دانشکده، به تشریح اهداف تشکیل کمیته رابطین فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: لازمه ترویج و گسترش فرهنگ در مجموعه دانشکده ایجاد ساختار تیمی منسجم و قوی است و این مهم از طریق کمیته رابطین فرهنگی قطعا میتواند اتفاق بیافتد.

بهزاد موسی زاده در ادامه افزود: رسالت کمیته رابطین فرهنگی منحصر به اجرای فعالیتهای فرهنگی نیست و انتظار می رود این کمیته در سیاست گذاری فرهنگی نیز نقش پر رنگی داشته باشد. وی همچنین خاطر نشان کرد: از جمله اهداف کلان دیگری که برای کمیته متصورشده است همکاری در شناسایی و معرفی فعالان عرصه فرهنگی و قرآنی و متعاقبا تشکیل مجمع فعالان فرهنگی و قرآنی دانشکده است که این امر در راستای ترغیب و تشویق دانشگاهیان برای مشارکت در جشنواره های فرهنگی و همچنین قرآن و عترت که در سطح وزارت بهداشت برگزار می شود اثرگذار خواهد بود.      
گفتنی است در این نشست دوساعته همچنین در خصوص نحوه اجرای برنامه های طرح قرآن با رمضان از جمله برگزاری کرسی تلاوت، تفسیر قرآن کریم، ختم قرآن، جزء خوانی قرآن کریم و برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی و خادمین نماز بحث و بررسی به عمل آمد.

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 خرداد 1396
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 132
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh