تاریخ : يکشنبه 8 مرداد 1396
کد 582

همایش تقدیر از فعالان قرآنی و خادمین نماز دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

همزمان با برگزاری همایش "من خانواده ام را دوست دارم" و با حضور مسئول نهاد نمایندگی رهبری در سپاه ناحیه مراغه، رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون توسعه منابع انسانی و مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده، مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و خادمین نماز دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در مصاحبه خود با خبرنگار کمیته دانشجویی مفدا، گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، از آغاز سال 96 شاهد رشد و گسترش نسبی فعالیتهای قرآنی بوده ایم. نقطه آغاز این برنامه ها اجرای طرح قرآن با رمضان بود که با برنامه ریزی دقیق و همکاری اعضای کمیته رابطین فرهنگی و کمیته دانشجویی مفدا در ماه میهمانی خدا برگزار شد. وی افزود: در این طرح جامع، مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور استاد مسعود ناهی از اساتید به نام دانشگاهی و چهره شاخص قرآنی شهرستان برگزار شد. در ادامه مراسم ضیافت افطاری با استقبال حدودا هزار نفری و بی نظیر اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد. برگزاری مسابقات قرآن خوانی برای اساتید، کارکنان، فرزندان کارکنان و دانشجویان نیز از دیگر برنامه هایی بود که در سطح دانشکده و در این ماه پر خیر و برکت انجام گرفت. همچنین، در همکاری با بسیج جامعه پزشکی مسابقه احکام و طرح ختم قرآن نیز با استقبال خوب همکاران در مجموعه دانشکده انجام گرفت.
بهزاد موسی زاده در ادامه افزود: در گام دوم و با توجه به نزدیکی ایام هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت (س) به همدیگر و با توجه به پیشنهاد کمیته رابطین فرهنگی همایش حاضر تحت عنوان " من خانواده ام را دوست دارم" با محوریت حجاب و عفاف و نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده و فرصتها و چالشهای فضای مجازی برنامه ریزی شد تا در قالب برنامه ای جامع، وزین و کاربردی از چهره های قرآنی و خادمین نماز نیز تجلیل به عمل آید.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده همچنین خاطر نشان کرد: به امید خدا و با عنایت به انجام اقدامات لازم، در روزهای آتی شاهد تشکیل و راه اندازی مجمع فعالان قرآنی و همچنی مجمع فعالان فرهنگی در دانشکده علوم پزشکی خواهیم بود. وی افزود: این مجمع ها قطعا نقش تاثیر گذاری در امر سیاست گذاری و رشد و نمو فعالیتهای قرآنی و فرهنگی خواهند داشت.
گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان مرحله دانشگاهی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشکده، نفرات برتر مسابقات قرآن کریم طرح قرآن با رمضان، منتخبین طرح ختم قرآن و مسابقه احکام، فعالان قرآنی و رابطین ستاد اقامه نماز در واحدهای تابعه دانشکده با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 مرداد 1396
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی ؟؟؟؟
  • تعداد بازدید 248
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh