تاریخ : شنبه 13 مرداد 1397
کد 647

اولین کارگاه سلامت معنوی وبازیابی هویت اجتماعی در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

این کارگاه با حضورحجت الاسلام دکتر خیری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارکنان واعضای هئیت علمی در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجوئی، در ابتدا ی  جلسه حجت الاسلام رجب زاده رابط نهاد نمایندگی در دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خوشامد گوئی گفت : این کارگاه ها برای ارتقاء معنوی همکاران طراحی شده‌است ودفتر رابط نهاد در دانشکده مراغه ضمن تشکیل این کارگاه در سدد ارتقاء فرهنگ حجاب، عفاف و رونق بخشی به بر نامه های نماز جماعت  در میان همکاران است .

در بخش دوم جلسه دکتر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خیر مقدم بهحضار، دکتر خیری وهیئت همراه گفت :دانشکده علوم پزشکی مراغه از اواخر سال 91 مستقر گردیدو جایگاهی که امروز دارد یکی از پایگاه های مهم علمی و بهداشتی درمانی منطقه است که می تواند درکنار دانشگاه های دیگر خدمات بهینه علمی ودرمانی به مردم ارائه دهد
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در دانشکده علوم پزشکی مراغه بعد از استقلال تلاشهای دوچندانی برای رشد برنامه های فرهنگی و معنوی بخصوص ،سلامت معنوی و ترویج فرهنگ اسلامی علیرغم نوپا بودن انجام یافته.

دکتر تنومند ادامه داد:دردنیای پبچیده امروز ، ضمن ایفای وظایف حرفه ای و  اجرایی نیاز ، توجه به مسائل معنوی و اخلاق حرفه ای کاملا محسوس است.

سخنران بعدی کارگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، ضمن تصریح این مطلب که : دانشکده علوم پزشکی مراغه همچنان دانشکده مستقل است افزود جلساتی همچون جلسه حاضر ، برنامه های هم اندیشی استتا از منظر و فرمایشات حاضرین استفاده شود.

ایشان ادامه داد: برای سلامت معنوی آیتم هایی درنظرگرفته می شود که مهمترین آن امید داشتن است، که امروزه این مطلب دربخش هایی از جامعه کمرنگ است
دکتر خیری خاطر نشان کرد : این کشور را ما ها باید بسازیم واگر امید وارانه وارد عرصه شویم می توانیم کار های بزرگی انجام دهیم و اگر متحدانه و مجدانه تلاش کنیم و  سیستم بهداشت و درمان را در این شهر  یک قدم جلو تر ببریم موفق شده ایم به یکی از آموزه های دینیمان عمل کنیم.