تاریخ : جمعه 10 اسفند 1397
کد 755

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط بسیج دانشجویی و با حضور حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه و جمعی از مسئولین ، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد .

در این مراسم دکتر غلامرضا فرید اعلایی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، به بیان آرمان های محقق شده ملت ایران در جمهوری اسلامی ، ظرفیت ها و امکانات کشور در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب پرداخت.

دکتر اعلایی گفت : انقلاب اسلامی حاصل فعالیت بیش از صد ساله افراد مجاهد و زحمتکشی بودند که خون هایشان پای این انقلاب ریخته شده بود که با پیش آمدن انقلاب مشروطه در این سال ها ، جامعه به انحراف کشیده شد که حاصلش پدید آمدن ظهور مجدد دیکتاتوری شد.

وی افزود : با تلاش و فعالیت افراد زحمتکش و پرتوان در طی چهل سال انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری در حوزه های مختلف به چشم می خورد که اینها حاصل زحمات و خون فشانی جوانان با تلاش و زحمتکش می باشد .

در بخش بعدی برنامه حسن شمشادی گفت :مناطق محروم و دور افتاده کشور به برکت انقلاب اسلامی از خدمات و امکانات مناسبی در بخش های مختلف بهره مند شده اند که پیش از انقلاب فاقد این امکانات بودند

وی گفت انقلاب اسلامی امروزه یکی از حساس ترین دوره های خود را سپری می کند که از سوی دشمنان مورد تحریم ناجوانمردانه قرار گرفته که اقتدار و صلابت خود را در منطقه همچنان حفظ کرده است .

این فعال رسانه ای همچنین گفت : حضور پرشور و حماسی ملت ایران در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ محکم و قاطعی به توطئه های دشمنان نظام است .

  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 16
  • ویرایش شده
  • در ***
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh