تاریخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
کد 805

دکتر مصطفی کواکبیان به "پویش ملی بهار همدلی" پیوست

دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات که به مناسبت آیین تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه، در این دانشکده حضور داشت، به "پویش ملی بهار همدلی" پیوست.

به گزارش مفدا مراغه ، دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات ، دبیر کل حزب مردم سالاری و رئیس خانه مطبوعات کشور به پویش ملی بهار همدلی پیوست .

دکتر مصطفی کواکبیان به مناسبت آیین تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه، در این دانشکده حضور داشت، از پویش بهار همدلی حمایت و به این کمپین پیوست. 

وی افزود: برای رسیدن به بلندای بخشندگی باید از آز وجود خویش بگذری . بنابراین علاوه بر دولت تدبیر باید مردم سرزمینمان با عزمی راسخ به یاری هموطنان بشتابند تا بتوانیم تنها سرپناه هموطنان زخم دیده را بازسازی نماییم.

وی خاطرنشان کرد: کمک رسانی به همنوع وظیفه عرفی هر انسانی است تا بتوانیم از ذره ذره وجود خود جهت یاری رسانی و بازسازی خانه‌های هموطنانمان بکوشیم.

کواکبیان همچنین با اشاره به "پویش ملی بهار همدلی" یاد آور شد: این حرکت جمعی، جهت یاری رسانی برای هموطنانمان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید خورد و علاوه بر اینکه مردم ایران به‌صورت شخصی به مردم آسیب دیده در سیل کمک کردند، می‌توانند با پیوستن به این پویش ملی به صورت یک خانواده متمرکز علوم پزشکی، به مردم آسیب دیده خدمت کنند و بدون شک این حرکت، یک حرکت مثبت و خوبی خواهد بود.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 20
نظرات شما
captcha refresh