تاریخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
کد 808

روز شمار هفته خوابگاه‌های دانشجویی/آغاز هفته خوابگاه‌های دانشجویی از ۲۱ اردیبهشت ماه

روز شمار و نامگذاری هفته خوابگاه‌های دانشجویی سال ۹۸ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد که بر اساس این روزشمار، امسال هفته خوابگاه‌های دانشجویی طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و شعار امسال هفته خوابگاه‌ها، « خوابگاه دانشجویی‎، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی » است.

به گزارش مفدا،   روز شمار و نامگذاری روزهای هفته به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی امسال که طی روزهای ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان در دانشکده ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی  برگزار می‌شود، از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد.

 همه ساله در اردیبهشت ماه به منظور تمرکز و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات خوابگاه‌ها و جلب مشارکت حداکثری دانشجویان در تسهیل امور و ارتقا کیفیت زندگی دانشجویی، روزهای این هفته از سوی ستاد وزارت بهداشت نامگذاری و برنامه‌های متعددی متناسب با هر روز در دانشگاه‌های علوم پزشکی  برگزار می‌شود.

در همین راستا در سال جدید نیز هفته خوابگاه‌ها با شعار "خوابگاه دانشجویی، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی "، طی یک هفته از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ۲۱ اردیبهشت ماه روز نخست هفته خوابگاه‌های دانشجویی است، که با عنوان « ترویج مهارت زندگی سالم در بین دانشجویان» نامگذاری شده است.

« ورزش، سلامتی و نشاط » شعار روز دوم هفته خوابگاه‌های دانشجویی است که در روز ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

« پرورش ابعاد گوناگون دانشجو با مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی»  و «تعذیه استاندارد ضامن سلامت دانشجویان» به ترتیب برای روزهای سوم و چهارم "۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه"هفته‌ خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان شعار نامگذاری شده‌اند.

روزهای پنجم و ششم هفته خوابگاه‌های دانشجویی نیز به ترتیب با شعار «شورای صنفی جامع‌ترین نهاد دانشجویی» و « خوابگاه دانشجویی در ماه میهمانی خدا » مزین شده است.

آخرین روز هفته خوابگاه‌های دانشجویی امسال، که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی  برگزار می‌شود، به نام « خوابگاه دانشجویی، نماد مشارکت و حضور دانشجویان در پویش بهار همدلی» نامگذاری شده است.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 23
نظرات شما
captcha refresh