تاریخ : پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398
کد 810

برگزاری طرح قرآن با رمضان در دانشکده علوم پزشکی مراغه

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، طرح قرآن با رمضان برای اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مفدا مراغه ، طرح قرآن با رمضان ویژه اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار می شود.

بهزاد موسی زاده مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در راستای طرح قرآن با رمضان گفت : برنامه های مختلفی در حوزه فرهنگی و دانشجویی برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است . هدف از برگزاری طرح قرآن با رمضان ، ترویج فرهنگ قرآنی ،  آشنایی با زندگی ائمه اطهار و نزدیکی با کلام الهی در این ماه پر برکت خداوند  است .

وی گفت : در راستای سلسله برنامه های طرح قرآن با رمضان، طرح هایی از جمله تفسیر قرآن در نماز ظهر بین الصلاتین و بیان یک حدیث توسط امام جماعت ، مراسم نکوداشت فعالان قرآنی و خادمین نماز ، محفل انس با قرآن کریم و قرائت قرآن کریم توسط قاریان قرآن بعد از نماز عصر ، مراسم مولودی خوانی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع ) ، توزیع بسته های غذایی برای نیازمندان ، عزاداری به مناسبت شهادت حضرت علی (ع ) ، مسابقه قرائت قرآن کریم برای دانشجویان و فرزندان کارکنان ، گنجانده شده است  .

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری است و باید در زمینه توسعه آن طوری برنامه‌‍ریزی و تصمیم‌گیری شود که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر مبدل شود، چرا که اگر قرآن در زندگی مردم نفوذ کند بسیاری از مشکلات و موانع موجود در خانواده‌ها حل شده و به دنبال آن وضعیت فرهنگی جامعه نیز دگرگون می‌شود.

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 9
نظرات شما
captcha refresh