تاریخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
کد 812

کارگاه آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در دانشکده علوم پزشکی مراغه

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با همکاری کانون قرآن و عترت ،کارگاه آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، کارگاه حفظ و قرائت قرآن کریم  با تدریس سعید منیری (دانشجوی ترم ۳ پرستاری)   دانشکده علوم پزشکی مراغه و با حضور دانشجویان مشتاق این دانشکده برگزار شد.
سعید منیری در مصاحبه با مفدا مراغه گفت :در این کارگاه مباحث مقدماتی روش های قرائت قرآن کریم تدریس شد و هدف از برگزاری این کارگاه افزایش سطح کیفی دانشجویان در قرائت قرآن کریم و آماده سازی دانشجویان برای حضور در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت می باشد.
امین صارمی دبیر کانون قرآن و عترت دانشکده در مصاحبه با مفدا مراغه گفت :قرآن پیام روشــن الهی اســت که همة انسانها را به راستی و رستگاری دعوت می‌کند. از صدر اسلام تاکنون، آموزش این پیام جاودانه ی الهی، از مهمترین ارکان تعلیم وتربیت در میان مسلمانان بوده است. بنابراین بنا به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه  تصمیم گرفته ایم برای ترم های آینده از این سری کارگاه ها برای دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار کنیم. زیرا قرآن خواهد توانست روشنی بخش محفل زندگی ما باشد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 248
نظرات شما
captcha refresh