تاریخ : يکشنبه 10 شهريور 1398
کد 862

چهارمین اردوی جهادی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه در سال 98

گروه جهادی رهپویان وصال دانشکده علوم پزشکی مراغه در هفت روستای کمتر برخوردار از توابع شهرستان مراغه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به ساکنان این مناطق ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی ، گروه جهادی رهپویان وصال دانشکده علوم پزشکی مراغه با همکاری بسیج جامعه پزشکی، کانون حرکت های جهادی و کانونهای فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه چهارمین اردوی جهادی خود را در سال  98 برگزار کردند.
میلاد آهنگر زاده، فرمانده بسیج داذنشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در این خصوص گفت: در این اردوی جهادی سه روزه که با حضور بیش از چهل نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد، خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، پایش فشار خون، قند خون و اندازه گیری BMI توسط تیم جهادی انجام شد.
وی همچنین افزود: تیمهای جهادی در قالب دو تیم درمانی و فرهنگی شهید حججی و شهید کنعانی تقسیم بندی شده بودند و در مدت سه روز و به صورت همزمان در مناطق معین شده به ارایه خدمات پرداختند.
 آهنگرزاده همچنین با اشاره به تاثیرمثبت برنامه های فرهنگی و تفریحی در ایجاد شور و نشاط در اردوهای جهادی گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در ستاد اردوهای جهادی از سال گذشته، در کنار پایش سلامت مردم برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی با حضورو مشارکت فعالان فرهنگی دانشکده برگزار می شود. در این اردو نیز دانشجویان فعال در گروه فرهنگی جهادی مهر مهدوی برنامه های مختلفی از جمله آموزش قرآن کریم، مسابقه نقاشی، مشاوره تحصیلی، مسابقات ورزشی و غیره را در دستور کار خود قرار داده بودند.    
فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه خاطرنشان کرد: اردوی جهادی فرصت مناسبی است تا دانشجویان با وضعیت زندگی مردم مناطق محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا شده و با توجه به تخصص و توان خود در جهت بهبود آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.  
وی افزود : اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین رسالت و اهداف بسیج دانشجویی از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی و رفع محرومیت‌زدایی است.
میلاد آهنگرزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در پایان ضمن تقدیر از حمایتهای مجموعه مسئولین دانشکده در برگزاری اردوی جهادی خاطر نشان کرد: با توجه به همدلی و همراهی که بین مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در این زمینه وجود دارد اشاالله شاهد تداوم این اردوها خواهیم بود.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 10 شهريور 1398
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
  • تعداد بازدید 35
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 10 شهريور 1398
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی معاونت اموزشی
نظرات شما
captcha refresh