Fa
/
En
يکشنبه 4 آذر 1403
صفحه اصلی
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت تحقیقات و فناوری
مراکز آموزشی و درمانی
بیمارستان شهید دکتر بهشتی
بیمارستان امیرالمومنین
بیمارستان بوعلی سینا
مراکز تحقیقاتی
مرکز تحقیقات گیاهان دارویی
مرکز تحقیقات مدیریت سلامت مبتنی بر شواهد
دانشکدهها
دانشکده پزشکی
میز خدمت الکترونیک
نقشه سایت
شماره تلفنهای معاونت آموزشی
معاونت آموزشی پژوهشی
معرفی معاونت
معرفی معاون
برنامه راهبردی معاونت
شرح وظایف معاون
مسئول دفتر
مدیریت آموزشی
مدیر آموزش
اداره آموزش
اداره تحصیلات تکمیلی
اداره دانشآموختگان
گروه های آموزشی
راهنمای کار با سامانههای آموزش مجازی
مدیریت دانشجویی و فرهنگی
امور هیئت علمی
کتابخانه مرکزی
وبسایت کتابخانه دیجیتال
وبسایت کتابخانه مرکزی
وبسایت علم سنجی
اداره کتب و انتشارات
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC)
مدیریت آموزش مداوم پزشکی
شورای انضباطی
ستاد شاهد و ایثارگر
مرکز مشاوره دانشجویی
سامانه های وزارت بهداشت
راهنمای جستجو در سایت
تاریخ :
چهارشنبه 26 آبان 1395
کد
391
اولین جلسه بررسی کوریکولوم آموزشی رشته علوم آزمایشگاهی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، در راستای عملیاتی سازی برنامه های بسته های تحول و و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اولین جلسه بررسی و بازبینی کوریکولوم آموزشی رشته علوم آزمایشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، در راستای عملیاتی سازی برنامه های بسته های تحول و و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اولین جلسه بررسی و بازبینی کوریکولوم آموزشی رشته علوم آزمایشگاهی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور معاون آموزشی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، مدیر امور آموزشی و پژوهشی، رئیس اداره آزمایشگاهها، مسئول دبیرخانه بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و کارگروه تخصصی رشته علوم آزمایشگاهی برگزار شد دکتر فرید اعلایی، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به عملیاتی ساختن برنامه های بسته های تحول و نوآوری افزود: رسالت ما به عنوان متولیان امر آموزش، تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه سلامت است. وی گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از بازبینی و اصلاح کوریکولومهای آموزشی رشته های تحصیلی در وزارت بهداشت می گذرد، ضرورت بازنگری در این حوزه کاملا احساس می شد و خوشبختانه با ابلاغ بسته های تحول و نوآوری این امکان برای دانشگاهها نیز میسر شد تا در قالب چهارچوبهای مشخص بتوانند در بازبینی و اعمال تغییرات سهمی داشته باشند.
رئیس اداره آزمایشگاههای دانشکده نیز که به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشت، به تببین چالشهای موجود در بخشهای کارآموزی پرداخت و گفت: به نظر می رسد توازن بین واحدهای تئوری و عملی باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد و دانشجویان بیشتر با مباحث عملی درگیر باشند. وی افزود: اصول تضمین کیفیت از جمله موارد بسیار مهم و مورد تاکید وزارت بهداشت است و علی القاعده باید در برنامه آموزشی هم به این مسئله توجه کافی وجود داشته باشد. دکتر صدیقی همچنین پیشنهاد آشنایی دانشجویان با مقدمات کارآموزی در ترم پنجم و ششم را مطرح کرد و خاطر نشان کرد در این صورت دانشجویان برای ترمهای هفتم و هشتم که ترمهای کارآموزی است با مهارت کامل حاضر می شوند و تاثیر مستقیمی در ارتقاء کیفیت آموزش خواهد داشت.